کواچیچ: هر بازیکنی رؤیای بازی در رئال مادرید را دارد؛ کار کردن با بنیتز مایه افتخار است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کواچیچ: هر بازیکنی رؤیای بازی در رئال مادرید را دارد؛ کار کردن با بنیتز مایه افتخار است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کواچیچ: هر بازیکنی رؤیای بازی در رئال مادرید را دارد؛ کار کردن با بنیتز مایه افتخار است

طـرفداری- این بازیکن 21 ساله که این هفته با مبلغ 30 میلیون یورو از اینتر به سانتیاگو برنابئو منتقل شد، در مصاحبه ای مفصل با وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت:

قبل از همه چیز می خواهم با تیم هماهنگ شوم و تا جایی که می توانم از هم تیمی هایم چیز هایی یاد بگیرم. رئال مادرید باشگاهی است به فتح عناوین قهرمانی عادت کرده و من می خواهم تا جایی که ممکن است جام های قهرمانی را بالای سر ببرم. بنیتز مربی بزرگی است و عناوین متعددی فتح کرده است، و برای من کار کردن زیر نظر یکی از بهترین مربیان دنیا باعث افتخار است. من چندین بار مقابل تیم های او بازی کرده ام و او شایسته حضور در رأس تیمی چون رئال مادرید است.

من یک رؤیا را زندگی می کنم. تمام اعضای خانواده ام از اینکه اینجا هستم خوشحال و راضی اند و امیدوارم که برای مدتی طولانی در اینجا بمانم. فکر نمی کنم در این راه تنها بوده باشم، این رؤیای هر بازیکنی است. هیچوقت انتظار نداشتم که رؤیایم به این زودی محقق شود. هیچوقت مراسم معارفه ام را فراموش نخواهم کرد. این برای من و هر فوتبالیست دیگری رؤیایی است. این رؤیا تنها در 21 سالگی برای من به حقیقت پیوست. می خواهم از تمام اعضای باشگاه به خاطر حمایتی که داشتند تشکر کنم.

برای من همه اینها یک شگفتی بزرگ است: سازماندهی باشگاه، و تمام افراد بزرگی که تاکنون ملاقات کرده ام. در حال حاضر احساس می کنم که در خانه هستم. از اولین روزی که به اینجا آمدم احساس کردم که در خانه هستم. اولین تیمی که در کودکی با آن آشنا شدم رئال مادرید بود. حالا به جمع آنها پیوسته ام. در آن زمان تمام هم تیمی های من رؤیای بازی در رئال مادرید را داشتند. هنوز هم نمی توانم باور کنم که بخشی از این تیم هستم.

 

می توانم به یاد بیاورم که مادرم مرا به اولین جلسه تمرینی برد و همه متوجه شدند که بازیکن خوبی هستم. بلافاصله با من قرارداد امضاء کردند. رؤیای من همیشه بازی برای تیم بزرگی چون رئال مادرید بوده است. همیشه صحبت کردن در مورد خود سخت است و من دوست ندارم در مورد خودم صحبت کنم. بعد از اینکه اولین بازی خود را انجام دادم، جواب سؤال هایتان را خواهید یافت. من چیز های زیادی آموخته ام که تنها در مورد فوتبال نیستند، من خیلی بالغ شده ام. دو سال و نیم گذشته است و من قدردان تمام اعضای اینتر هستم. من آنجا دوران شگفت انگیزی داشتم. حالا یک چالش جدید در رئال مادرید به وجود آمده و من کاملاً روی تیم جدید خود متمرکز هستم.

برخورداری از حمایت بازیکنی مثل لوکا مودریچ واقعاً برای من مهم است. حالا دو یا سه سال از حضور او در این باشگاه می گذرد و مطمئنم که او می تواند چیز های زیادی به من بیاموزد. امیدوارم که بتوانیم برای سال ها در کنار هم بازی کنیم. من هنوز خیلی جوان هستم. مطمئنم که چیز های زیادی از هم تیمی هایم خواهم آموخت، چرا که هنوز جا برای پیشرفت دارم. امیدوارم که بتوانم داخل میدان تمام کار هایی که می توانم انجام دهم را به نمایش بگذارم. بدون شک، لحظات سختی هم وجود خواهند داشت. در این تیم بازیکنان فوق العاده ای وجود دارند و وظیفه من حالا این است که نشان دهم چقدر خوب هستم.

در جام سانتیاگو برنابئو من در ورزشگاه حضور نداشتم. بازی را از طریق تلویزیون تماشا کردم و دیدم که برنابئو همیشه یک خانه کامل است، و جو فوق العاده ای در جایگاه ها وجود دارد. واقعاً می خواستم که این جو را با حضور در میدان تجربه کنم. اینجا یکی از بهترین ورزشگاه های دنیاست، که بهترین تیم دنیا در آن بازی می کند، و من به زودی در آن بازی خواهم کرد. این افتخار بزرگی است. امیدوارم که بتوانم باعث فریاد کشیدن و تشویق هواداران رئال مادرید شوم.

تشکرات فراوان از تمام کسانی که مرا حمایت کرده اند. امیدوارم که با هم چیز های فوق العاده زیادی را سهیم شویم. زنده باد مادرید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 11:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.